Wednesday, February 3, 2016

My Happy Day


Alhamdulillah, syukur.

Pagi tadi memang teringin sangat nak makan mee goreng. Dah beli tapi Allah uji dengan satu kejadian. Mungkin dah tertulis itu rezeki 2 ekor kucing yang asyik ikut ke pejabat.

Hari ni kebetulan balik kerja lambat. Ada kerja yang perlu diselesaikan. Sampai rumah buka tudung saji ada mee goreng. Bahagia!

Punya lapar dan terlalu gembira dapat mee, terus duduk makan. Baru sumbat satu suap, tiba-tiba datang sekotak kek/brownies depan mata. Hampir tersedak.

Allah... Tak tahu nak kata apa. Dari pagi tak terfikir langsung pasal hari ni. Maklumlah dah makin tua. Hanya niat nak kerja dengan semangat saja.

Allah susun semua ada di rumah kecuali cik adik yang ada di Bahau. Macam ni pun happy. Terima kasih tak terkata buat mereka.

Aku tahu, kalau aku minta apa pun mereka akan buat dan akan kasi. Tapi bagi aku cukup aku masih ada mereka yang aku boleh pinjam hati untuk rasa tiap apa perasaan yang aku ada.

Aku bersyukur. Cukup bersyukur. Terima kasih!

Terima kasih juga buat yang tak putus-putus kirimkan doa. Moga Allah berkati. :)

No comments:

Post a Comment

© Pelangi Intisar | Blogger Template by Enny Law